Doručení do Vánoc garantujeme u objednávek objednaných do 17.12.2018 do 12,00 hod! Osobní odběr ve studiu Aesthetic - Praha 4, Ke Krči 39 je možný do 20.12. od 8,30-15,30.

Jak Vám zboží dopravíme

Způsoby dopravy

Zboží máme skladem a obvykle je odesíláme do 2 pracovních dnů od objednávky, nejdéle do 5 dnů. Pokud z nějakého důvodu není možné tuto lhůtu dodržet (zboží není na skladě, má zjištěnou vadu apod.), neprodleně Vás o tom informujeme.

O odeslání zboží Vás vždy informujeme e-mailem a SMS. U většiny nabízených způsobů dopravy bude zboží doručeno do druhého dne od podání.


Nakupte nad 2500 Kč a náklady na dopravu máte ZDARMA! 


Nabízíme tyto způsoby dopravy:

Česká pošta - obchodní balík
Zásilku vám doručí balíková služba, případně si ji později vyzvednete na své pobočce České pošty. Zásilka je na poště uložena pouze 5 dní.

při platbě předem: 119Kč,-, (na dobírku +40 Kč,-)

Zásilkovna
Zásilka Vám bude doručena na Vámi zvolenou pobočku zásilkovny, kde bude uložena.  

při platbě předem cena dopravy 59Kč,-, (na dobírku +15 Kč,-)

Kurýrní služba DPD
Pokud zvolíte doručení prostřednictvím DPD, vyplňte prosím doručovací adresu, na které budete k zastižení během dne mezi 8.00 - 18.00. Pokud si necháváte zásilku doručit do zaměstnání, kromě Vašeho jména a adresy prosím vyplňte také název firmy. V případě dobírky můžete u DPD platit hotově i platební kartou přímo u řidiče.

při platbě předem: 149 Kč,-, (na dobírku +40 Kč,-)

Osobní odběr v našem vzorkovém studiu v Praze 4 - Braníku
Při osobním odběru u nás neplatíte žádné poštovné. Zboží můžete uhradit předem bankovním převodem. Přímo ve skladu je možné zboží zaplatit pouze hotově.
V Po a St: 8:30 – 12:30, Út a Čt: 8:30 – 16:30, adresa: Ke Krči 39/1060, Praha 4, 14700, Česká republika.
Mapku cesty najdete ZDE

Na co dát pozor při převzetí zboží

Vždy zásilku zkontrolujte

Doporučujeme otevřít zásilku bezprostředně po převzetí a překontrolovat, zda není zboží poškozeno i pokud obal poškozen není. Zkontrolujte i přiložené dokumenty.

Na případné poškození upozorněte
Na neúplnou nebo poškozenou zásilku upozorněte přepravce a ten s vámi na místě sepíše zápis o škodě, který je nezbytný k vyřízení reklamace. Poškozenou nebo neúplnou zásilku máte právo nepřebrat.

Kontaktujte nás
Po sepsání zápisu o škodě nás ihned kontaktujte na telefonním čísle 777 212 333 nebo e-mailové adrese info@aesthetic.cz . Výrazně tak urychlíte řešení reklamace a náhrady zboží. 
Pokud není tento postup dodržen, není možné poškozené nebo chybějící zboží nahradit.

 Zjistili jste poškození zásilky až po převzetí?


Pokud jste převzali zásilku a její poškození se ukázalo až po poté, řeší se reklamace s dopravní společností. V závislosti na zvoleném dopravci doporučujeme následující postup:

V případě dopravy Českou poštou:
Obsah zásilky překontrolujte ihned po převzetí. V případě poškození zboží během přepravy je nutné uplatnit reklamaci na kterékoliv pobočce České pošty ve lhůtě do 2 pracovních dnů od převzetí předložením zásilky ve stavu, v jakém byla dodána. Česká pošta nepřijme reklamaci, pokud byla reklamovaná závada patrná už při dodání. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní.

V případě dopravy službou DPD:
Obsah zásilky překontrolujte ihned po převzetí a případné závady nahlaste přepravci ihned, nejpozději do 3 pracovních dnů od doručení zásilky. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní.

Kontakt: DPD - reklamace 

Prosím, kontaktujte nás i dopravce bez odkladu, abychom mohli reklamaci co nejrychleji vyřídit.

Chcete vědět, kde je vaše zásilka?


Nedorazila zásilka v termínu?
Protože využíváme služeb externích dopravců, může se stát, že námi expedována zásilka k Vám nedorazí v předem ohlášeném termínu. V takovém případě si nejprve velmi jednoduše ověřte, kde se Vaše zásilka nachází.

Sledujte pohyb své zásilky on-line

Na Váš e-mail jsme zaslali podací číslo zásilky. Pokud Vám e-mail nepřišel, kontaktujte nás a my vám ho rádi sdělíme.
Kde se zásilka právě nachází, zjistíte v on-line systému DPDČeské pošty nebo Zásilkovny

Zásilka byla uložena na Vaši poštu

V úředních hodinách si ji můžete vyzvednout nebo telefonicky kontaktovat konkrétní pobočku a nechat si zásilku opětovně doručit.

Zásilka byla uložena v depu přepravní společnosti

Na základě přijaté SMS využijte služby  DPDKuryr - zpráva kurýrovi, změna doručení.

Zásilka není evidována v systému

Pokud dopravní společnost zásilku neeviduje, okamžitě nás kontaktujte pro vyřízení reklamace a zaslání nového zboží.

Tento web používá soubory cookie.
Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.