Jak Vám zboží dopravíme

Způsoby dopravy

Zboží máme skladem a obvykle je odesíláme do 2 pracovních dnů od objednávky, nejdéle do 5 dnů. Pokud z nějakého důvodu není možné tuto lhůtu dodržet (zboží není na skladě, má zjištěnou vadu apod.), neprodleně Vás o tom informujeme.

O odeslání zboží Vás vždy informujeme e-mailem a SMS. U většiny nabízených způsobů dopravy bude zboží doručeno do druhého dne od podání.


Nakupte nad 2500 Kč a náklady na dopravu máte ZDARMA! 


Nabízíme tyto způsoby dopravy:

Česká pošta - obchodní balík
Zásilku vám doručí balíková služba, případně si ji později vyzvednete na své pobočce České pošty. Zásilka je na poště uložena pouze 5 dní.

při platbě předem: 119Kč,-, (na dobírku +40 Kč,-)

Zásilkovna
Zásilka Vám bude doručena na Vámi zvolenou pobočku zásilkovny, kde bude uložena.  

při platbě předem cena dopravy 59Kč,-, (na dobírku +15 Kč,-)

Kurýrní služba DPD
Pokud zvolíte doručení prostřednictvím DPD, vyplňte prosím doručovací adresu, na které budete k zastižení během dne mezi 8.00 - 18.00. Pokud si necháváte zásilku doručit do zaměstnání, kromě Vašeho jména a adresy prosím vyplňte také název firmy. V případě dobírky můžete u DPD platit hotově i platební kartou přímo u řidiče.

při platbě předem: 149 Kč,-, (na dobírku +40 Kč,-)

Osobní odběr v našem vzorkovém studiu v Praze 4 - Braníku
Při osobním odběru u nás neplatíte žádné poštovné. Zboží můžete uhradit předem bankovním převodem. Přímo ve skladu je možné zboží zaplatit pouze hotově.
V Po a St: 8:30 – 12:30, Út a Čt: 8:30 – 16:30, adresa: Ke Krči 39/1060, Praha 4, 14700, Česká republika.
Mapku cesty najdete ZDE

Na co dát pozor při převzetí zboží

Vždy zásilku zkontrolujte

Doporučujeme otevřít zásilku bezprostředně po převzetí a překontrolovat, zda není zboží poškozeno i pokud obal poškozen není. Zkontrolujte i přiložené dokumenty.

Na případné poškození upozorněte
Na neúplnou nebo poškozenou zásilku upozorněte přepravce a ten s vámi na místě sepíše zápis o škodě, který je nezbytný k vyřízení reklamace. Poškozenou nebo neúplnou zásilku máte právo nepřebrat.

Kontaktujte nás
Po sepsání zápisu o škodě nás ihned kontaktujte na telefonním čísle 777 212 333 nebo e-mailové adrese info@aesthetic.cz . Výrazně tak urychlíte řešení reklamace a náhrady zboží. 
Pokud není tento postup dodržen, není možné poškozené nebo chybějící zboží nahradit.

 Zjistili jste poškození zásilky až po převzetí?


Pokud jste převzali zásilku a její poškození se ukázalo až po poté, řeší se reklamace s dopravní společností. V závislosti na zvoleném dopravci doporučujeme následující postup:

V případě dopravy Českou poštou:
Obsah zásilky překontrolujte ihned po převzetí. V případě poškození zboží během přepravy je nutné uplatnit reklamaci na kterékoliv pobočce České pošty ve lhůtě do 2 pracovních dnů od převzetí předložením zásilky ve stavu, v jakém byla dodána. Česká pošta nepřijme reklamaci, pokud byla reklamovaná závada patrná už při dodání. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní.

V případě dopravy službou DPD:
Obsah zásilky překontrolujte ihned po převzetí a případné závady nahlaste přepravci ihned, nejpozději do 3 pracovních dnů od doručení zásilky. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní.

Kontakt: DPD - reklamace 

Prosím, kontaktujte nás i dopravce bez odkladu, abychom mohli reklamaci co nejrychleji vyřídit.

Chcete vědět, kde je vaše zásilka?


Nedorazila zásilka v termínu?
Protože využíváme služeb externích dopravců, může se stát, že námi expedována zásilka k Vám nedorazí v předem ohlášeném termínu. V takovém případě si nejprve velmi jednoduše ověřte, kde se Vaše zásilka nachází.

Sledujte pohyb své zásilky on-line

Na Váš e-mail jsme zaslali podací číslo zásilky. Pokud Vám e-mail nepřišel, kontaktujte nás a my vám ho rádi sdělíme.
Kde se zásilka právě nachází, zjistíte v on-line systému DPDČeské pošty nebo Zásilkovny

Zásilka byla uložena na Vaši poštu

V úředních hodinách si ji můžete vyzvednout nebo telefonicky kontaktovat konkrétní pobočku a nechat si zásilku opětovně doručit.

Zásilka byla uložena v depu přepravní společnosti

Na základě přijaté SMS využijte služby  DPDKuryr - zpráva kurýrovi, změna doručení.

Zásilka není evidována v systému

Pokud dopravní společnost zásilku neeviduje, okamžitě nás kontaktujte pro vyřízení reklamace a zaslání nového zboží.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení