S.prostá taška, neboli taška z banneru

Na začátku příběhu této tašky byl nejnovější film Jana Svěráka Betlémské světlo a fotografie Terezy Ramba od Petra Kozlíka vybraná na obří poster k uvedení filmu, který visel na Vinohradské třídě a vzbudil hodně emocí. 

 
Režiséra filmu Jana Svěráka napadlo, jak je stylovým způsobem recyklovat a tak oslovil architektku Dagmar Hlaviznovou, designérku textilního studia Aesthetic, která má s upcyklací dlouhodobé zkušenosti a dokázala jeho myšlenku obratně zhmotnit a proměnit v praktické a moderní doplňky.
 

Každá taška je originál. ty nejžádanější části Terezy byly draženy v dobročinných aukcích, další originální kousky nabízíme v našem e-shopu proto neváhejte nabídka je jedinečná a limitovaná.

 
Trochu móda, trochu luxus povstávající z odpadu i připomínka šetrného přístupu k životnímu prostředí. Je to „trashion“. Trash i fashion. Spojení odpadového materiálu, módy a práce designérky Dagmar Hlaviznové majitelky textilního studia Aesthetic, které se věnuje textilnímu designu již více jak 20 let.
 
Z každého kousku banneru vznikla jeden originální kousek, který může patřit právě Vám, abyste se lépe orientovaly, součástí tašky je všitá visačka, která označuje místo, ze kterého byla Vaše taška vyrobena.
 

Je nastřiháno pouze 21 těchto fashion lahůdek viz plánek. 

 
 
 
 
 
 

Tyto nejen praktické, ale i krásné tašky jsou synonymem promyšleného a udržitelného designu Aesthetic v duchu slowfashion.

 
 
 
 

 

Dagmar Hlaviznová

architektka, designérka a zakladatelka studia Aesthetic, es. 2002

Potřeba estetična je v mé mysli, duši a srdci, vytváří pocit pohody a stability. Mou hlavní inspirací je spojení českých tradic a funkčnosti, jednoduchosti skandinávského styl, elegance italského designu a německé kvality. Tato evropská fusion inspirace, posouvá textilní tvorbu Aesthetic, a napomáhá definovat nový český styl textilního designu.

 
cka-hlaviznova500
 
 Architektonické vnímání Dagmar Hlaviznové vnáší do textilní tvorby jednoznačně funkční prvky, materiály a funkce jsou kombinovány novými a originálními způsoby, přičemž vždy usiluje o čistý a jednoduchý vzhled.
 Funkční detaily, kožené a jiné galanterní prvky, umocňují koncept zajímavým a výrazným způsobem a dodávají předmětům jedinečný charakter, který spotřebitel rozpozná a k němuž se může vztahovat. Slow fashion a upcyklace je přirozenou součástí tvorby Dagmar Hlaviznové, majitelky a zakladatelky studia textilního designu Aesthetic, která vychází z podstaty a tradic.
 
 
Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz